Gå til innhold

ferdig vannkjølingskabinett

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg kan kjøpe ett kabinett med ferdig innebygd vannkjøling og psu?( jeg ville først ha d koolance kabinettet hos microplex men så jeg at d ikke var strømforsyning ink.) max 3000 kr (helst ink. porto). det ideelle hadde vært hvis jeg kunne hente i bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for inspill får se om jeg klarer å få råd til d som var på oikas.tk. har ikke lyst å mekke selv for jeg kan ikke så mye om mekking. har mest kunnskaper om software og litt hardware men som sagt meget lite byggekunnskaper.jeg har tenkt å kjøpe en amd trohughbred prosessor og klokke den et par hundre mhz. hvor høyt hadde jeg fått en xp 1800+ med denne vannkjølingen? (det er bare et spørsmål, skal sannsynligvis ikke ha 1800+)http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/oikas/subdet14.htm

Lenke til kommentar

duger denne viften til noe særlig overklokking?http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC1939

men er egentlig koolance kabinettet noe særlig til overklokking? hvis det er, haddde jeg satt pris på et tips til en psu som passer. og må jeg kjøpe noe extra ledninger til psuen eller følger alt med?

Lenke til kommentar

Den silveradoen begynner å bli litt gammel, det finnes bedre kjøleribber: f.eks Swiftech mcx462.

Hvis du skal ha ordentlig vannkjøling så er nok oikas alternativ bedre enn koolance, men koolance er allikevel bedre enn luftkjøling og fungerer bra til overklokking.

Hvis du bestemmer deg for koolance så kan du kjøpe et enermax PS. disse er generelt av meget god kvalitet og støysvake. Du trenger ingen ekstra ledninger.

Lenke til kommentar

Om du er ute etter en stillegående PC, samt litt overklokkigs muligheter, så ikke gå for Kolance.

Det er 3 vifter som kjøler radiatoren, selv på silenc modus kommer dette til å bråke. I tillegg har du PSU vifta, HK vifta og skjermkort vifta.

(Jaja, vet at man kan kjøpe HK og SK blokker til kolance system, men han han hadde bare 3000,-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...