atlef Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Litt om hvor bra det er med kaffe. Selv drikker jeg vel 1 liter til dagen, avhenger helt av situasjonen. For ett år siden drakk jeg ikke kaffe. Men skal man være våken til alle døgnets tider, hjelper det. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade. Det er dritgodt! Diverre får eg ikkje lov til å drikke kaffi! Morra mi påstår det er farlig! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 1-2 kopper til vanlig. 8-10 når jeg jobber på hovedprosjektet Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Litt om hvor bra det er med kaffe. Ganske skremmende hvis det stemmer. Kjenner meg igjen i noe av det som står der Endret 25. februar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Drikker 1-2 l om dagen. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 0 Men drikker iskaffe da Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Litt om hvor bra det er med kaffe. Ganske skremmende hvis det stemmer. Kjenner meg igjen i noe av det som står der Er jo fra www.biblerevelations.org, så jeg vet ikke. Endret 25. februar 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 0 holder meg til enda mer usunne energi drikker Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Gjennomsnittlig 1. Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade. Min egen versjon av mokka elns. Riktig nok en halvliter eg drikker. Derfor han er såå sterk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 tja, mellom 2 og 12 vil jeg tro Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Omtrent 1-2 kopper om dagen. Drikker de tbare når jeg er på skolen etter at jeg har vært våken litt for lenge =) Er genialt hvis du vil være våken ,men du kan fort bli trøtt av det også.. men virker somregel i positiv rettning Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Gjennomsnittlig 1. Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade. Min egen versjon av mokka elns. Riktig nok en halvliter eg drikker. Derfor han er såå sterk HEY! Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 drikker 1-2 kopper om dagen.. prøver å slutte( gule tenner og sånt vettu..), men jeg TRENGER virkelig den ene om morgenen for å sveive igang maskineriet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 LUkter godt, smaker bæsj. 0 kopper om dagen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 LUkter godt, smaker bæsj. 0 kopper om dagen second that! (til en viss grad...) synest det smaker grus/jord/støv..., greier å drikke det men ikke drikker aldir til vanlig.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 16 kopper Youre fucked pal Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg kan desverre ikke drikke kaffe lenger. Magen tåler det ikke, men når jeg gjorde det så ble det gjerne en kanne og to. Tror det går helt fint med 16 kopper pr. dag dersom de ikke er så store... Jeg hadde sikkert kommet til å ligge på det antallet dersom jeg ikke var syk, og hadde lett tilgang til det gjennom hele dagen. Jeg tar meg gjerne en 4-5 kopper espresso eller cappucino avogtil nå... Det er dritgodt når man lager det selv, med skikkelig kanne og melkeskummer Ellers har jeg noe artig kosttilskudd som har en ganske så betydelig mengde koffein og andre virkestoffer i seg. De hjelper som bare ****** dersom man er trøtt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Bestekompisen min har fått magesår av å drikke for mye kaffe gjennom flere år. Han sliter nå med mye sure oppstøt, og har vært hos legen mange ganger det siste året pga. magesmerter. Legen sier det er kaffen som har gjort det, for mye syre i magesekken etser til slutt hull og man får mikroskopiske blødende sår. Går fint så lenge han ikke drikker 10 kopper kaffe om dagen, men innimellom klager han over at magesåret har åpna seg igjen. Drikker ikke kaffe i det hele tatt jeg. Det lukter godt men smaker jo vondt som pokker. Og jeg har prøvd mange typer kaffe. Det eneste jeg kan presse i meg mer enn 1 kopp av er vel cappucino med masse sukker i. Endret 26. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 drikker når jeg har lyst på, og når jeg ser at det allerede er laget, så det blir ikke så veldig ofte, men 1 kopp om dagen er vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå