Noxy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 en venn av meg snakket om en slags kjøler som ga -60C på "innsiden" (mot cpu-kjerne) og MANGE + grader på utsiden.. noen som vet hva jeg snakker om.. evt link til shop/info..? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sikkert et slags peltier... Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 sånn som denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SWIFT226W ? hvordan funker disse? Lenke til kommentar
razer Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Den swiftechen vil ikke kjøle ned til de temperaturene. Det nærmeste du kommer -60grader er vel denne fra 3dfxcool, eller vapochill. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 hvor mye vil den kunne kjøle da..? den fra microplex altså Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 For å kjøle ned den varme siden på et 226W peltier blir du neste nødt til å ha vannkjøling. Har for liten kjennskap til å si hvordan temp du kan få med et slikt peltier. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Etter det jeg husker, tror jeg -20 på "undersiden" og +60-70 på oversiden ikke er dårlig gjettet. Du burde/må ha en ekstra psu til peltierelementet, ettersom peltier sluker strøm. Peltier trenger god kjøling, og vannkjøling vil vel være det beste. Har ikke lest noe om folk som har brukt peltier og luftkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå