VeXx Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 http://wraith.us/lanppl/lanppl.html Den er så forbanna 100% korrekt som den kan få blitt Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ok; den var seriøst GENIAL. Verdt å lese hele, folkens =) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 He he. Jeg heller mye mot The Re-Installer. Vi er en gjeng som har lanet sammen i ca 5år. Jeg har stort sett endt opp med å måtte installere nytt OS straks vi har fått rigget oss til. Begynner å få en decent samling blåskjermer nå ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 HEhe......så genialt... Jeg sitter på lan nå jeg... Jeg må si jeg er av typen: Mr. Where's My Goddamn CD: Near the end of the LAN party Mr. Where's My Goddamn CD rounds up his CDs that people had been copying, to find one missing. Spends the rest of his time there asking people where his CD is, and accusing people of stealing it, only to find it under his mouse pad or behind some empty cans of Mountain Dew as he packs up his system. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Hehe, den er dødsfett Genial er vel det riktige ordet jah Flere må lese den da ! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Virker som å LANe er et helt eget samfunn, burde prøve det en gang. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 He he.Jeg heller mye mot The Re-Installer. Vi er en gjeng som har lanet sammen i ca 5år. Jeg har stort sett endt opp med å måtte installere nytt OS straks vi har fått rigget oss til. Begynner å få en decent samling blåskjermer nå ja Jeg tror ikke jeg har vært på ett enesete et LAN der en person ikke har måtte reinstalle OS'et sitt. Jeg har bare måtte gjort det èn gang. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg tror jeg er en blanding av "The invisible man" og "Mr.Forgetful" Men så er det greit at jeg ikke er den lille dritten da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sååååå genialt! Stemmer jo alt! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg kjenner folk fra alle "kastene". er ikke sikker på hva jeg er da... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Æsj, jeg er ingen av delene. Men jeg kjenner omtrent 1 person for hvert punkt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er en stund siden jeg leste den, men den er vanvittig bra Det er så utrolig mange av de som passer meg, blant annet Mr. Bladder =) Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dette stemmer til mine minner fra de to LANene jeg har vært på! Dette stemmer jo nesten 100% Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 er den beste definisjonen av LAN folk som finnes. punktum. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 er den beste definisjonen av LAN folk som finnes. punktum. WORD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå