voüshvaggi fyrsten Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vis noe av dere har sett denne FØR Hvor får jeg da lastet ned soundtracken?? kortfilmen er jo sinnsykt morsom! Enjoy.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 heh.. hvis du finenr ut hvor du får tak i musikken, så må du si ifra.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 hehe.. vet at Andrew Keller harnoe og gjøre, og at sangen kan hete Too Much Spare Time heller Oblaaskrokodil.. D står etter sangen.. kanskje man finner den på hjemmesiden Deres Keep Searching Lenke til kommentar
greigster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 steike.. jeg har nå sittet og nynnet på den sangen der i hele dag skikkelig bra!! Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) hehe.. jeg fikk også sangen på hjernen.. trur jeg har nynnet påd en i flere uker nå.. vennene mine blir ikke så begeistrett!! vis noen av dere vil ha sangen, så bare spør meg på MSN!! [email protected] Endret 28. februar 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) hehe.... joa.. vent melding fra meg på msn i morra =D texten i flashen e foresten feil... Det er en nederlandsk sang her er orginaltexten Orker ikke oversette nå han som synge hette foresten "ome henk" og sangen er "opblaaskrokodil" "opblaaskrokodil" betyr foresten "Oppblåsbar Krokkodille" Altså en slik en og eg liker ikke denne herne gjørr narr av nederlenderne trenden Edit: Kjede meg så eg oversetter refrenget.. (PS:Litt fritt oversatt) weet je wat ik wil een opblaaskrokodil om in de zee te drijven tussen de lekkere wijven ------------------------------------------------ vet du hva jeg vil ha en oppblåsbar krokkodille for å kjøre rundt i sjøen bland de lekre damene Endret 28. februar 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) D e er bare å spørre så skal dere få den!! Endret 28. februar 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå