berntmh Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har redigert ferdig en film i Studio 9, den er ca 1 time og 10 min. Jeg har ikke DVD brenner på min datamaskin, derfor tenkte jeg å lage innholdet uten å brenne, men denne funksjenen krever at jeg har 13GB ledig diskplass. Hvis jeg kompilerer direkte til MPEG i DVD kvalitet blir jo filen bare Ca 3 GB, som er mer realistisk til en DVD. Er dette en feil i Studio 9, eller er det en logisk forklaring på det? Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ikke noen feil med Studio 9 .Komprimering i best DV kvalitet er 1 time = ca. 13 GB. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Ikke noen feil med Studio 9 .Komprimering i best DV kvalitet er 1 time = ca. 13 GB. Tenkte kanskje Studio komprimertet til MPEG2 med en gang. Burde være en mulighet til å lage image fil i studio 9. De orginale AVI filene til prosjektet mitt er 2 x 14 GB (ca 2 timer), nå er det bare litt over en time igjen av filmen. Finnes det noen måter å fjerne det unødvendige store filene, å lage en mindre i stedet. Endret 25. februar 2004 av berntmh Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tenkte kanskje Studio komprimertet til MPEG2 med en gang. Ja,hvis du velger MPGE2(DVD). Det dar ca. 3-4 GB per time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå