pr0phezy Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg fikk en Phillips 20x10x40 cdbrenner til jul, men på stort sett alt av cd´er jeg prøver å brenne så får jeg opp beskjeden "Medium Speed Error" når jeg prøver å brenne cd´er! Jeg har prøvd helt siden jul å finne ut hva problemet er, men finner ikke ut hva det kan være. Feilmeldingen betyr vell at mediumet jeg prøver å brenne på er for dårlig, men jeg har prøvd med flere forskjellige typer cd´er....Mmore etc.! Men ingenting ser ut til å fungere... Noen som har vært borti problemet før? Eller har noen tips til hva det kan være for noe? Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Har nettopp kjøpt nytt hovedkort og prossesor også, så jeg tviler litt på at det er noe kompabilitetsproblemer...har et asus a7a266-e hovedkort og en Athlon xp1700+ prosessor! Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hvis brenneren er kresen på CD-plater, så kan det vel kanskje være en ide å oppgradere firmware. Gjelder feilmeldingen din bare CD-R eller CD-RW også? Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Bruker bare win2k nå, men jeg har prøvd å innstallere win98se også for å se om det fungerte...men neida! Veit ikke helt om jeg vil oppgradere firmware heller...i tilfelle det går utover garantien?!? Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Har ikke prøvd å brenne noen cd-rw enda faktisk... Har vært så konsentrert om å få cd-r til å fungere ordentlig først... Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Det må da være noen som har vært borti denne feilmeldingen i Nero før vell? Hvilke typer cd´er er det som er kjent for å være de mest stabile å brenne på? Lenke til kommentar
pr0phezy Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Fint hvis noen kunne gitt meg noen råd på det her =) Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Fikk en feil melding i CloneCD som etter hva jeg kunne forstå var tilsvarende den du får i Nero. Slo av DMA tilgang for brenneren og det ser ut til å ha løst seg etter det. Synes ikke det er en helt god løsning, men nå får jeg ihvertfall brent cd'er igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå