yoyoyo12345678 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg trenger et program som styrer ut og inn hastighet, eventuelt med mulighet for å sperre visse uploads og/eller kontrollere farten. Det finnes sikkert også andre funskjoner som jeg etterhvert finner ut at jeg trenger. Spørsmålet blir derfor: Hvilket program er best for en slik administrasjon av internett linjen (eller LAN) ? På forhånd takk for hjelpen! mvh Fredrik Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 DUmeter er vel det du leter etter. Eneste negative med det er at det koster penger. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Okei fett. Men jeg gidder jo ikke å betale en dritt da. Finnes det noe freeware noe sted? Erre ikke et program som heter netlimiter eller noe som skal være ganske bra til dette øyemed? Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) DUmeter var forsåvidt fett nok det, men jeg må ha et program som setter et tak for UL (i visse tilfeller også DL) hastigheten. DUmeter er bare overvåkning. Jeg må ha administrasjon også. Eksemelvis når jeg laster ned torrent filer, fra f.eks. suprnova, så har jeg i endel tilfeller høyere UL enn DL og det vil jeg ikke ha noe av, hvis noen skjønner problemstillingen, jeg har lissom 10gb kvote og kjipt å waste den på å uploade. Endret 24. februar 2004 av fthomassen Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Om du bruker Azureus sin klient, så kan du bestemme UL der... du kan sette den til 1kb om du vil Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 http://www.netlimiter.com/ ta en titt der. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 koster da penger den også , men er sikkert verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå