gthomass Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Er det noen som har noen erfaringer med dette oppsettet? eventuelle bugs? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 vehl.. hehe.. er vel litt rart om noen har erfaringer med AKKURAT det oppsettet der da.. jeg mener.. med det hovedkortet med AthlonXP 1700+ og 2 x 256mb TwinMOS ECC DDR RAM :wink: Skulle vel ikke være noe problemer.. sånn egentlig.. skal jo funke fett. Men det er det mye som skal, men ikke gjør. Uansett, det kommer sikkert til å funke fett.. =) Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 28. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2001 Quote: On 2001-10-28 16:33, mFaFa skrev:vehl.. hehe.. er vel litt rart om noen har erfaringer med AKKURAT det oppsettet der da.. jeg mener.. med det hovedkortet med AthlonXP 1700+ og 2 x 256mb TwinMOS ECC DDR RAM :wink: Skulle vel ikke være noe problemer.. sånn egentlig.. skal jo funke fett. Men det er det mye som skal, men ikke gjør. Uansett, det kommer sikkert til å funke fett.. =) :- Du har et poeng der Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Fikk mitt MSI K7T266pro2 på lørdag, det fungerer utrolig bra. Var litt redd for at ytelsen skulle være litt dårligere enn på Epox 8KHA+ og Shuttle AK3.1 ,men det var feil. Alt jeg gjorde var og loadet HIgh performance defaults i biosen og de ga meg følgende minne score i Sisoft SAndra 2001 standard: 837/1039 Er meget fornøyd med denne scoren.' System: MSI K7T266 ro2 T-bird 1.33 256Mb Twinmos CL2(sår det på det dem,tror det er CL2.5) Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Du eirik_bk: Fulgte Smart-key med hovedkortet du fikk? Hvor har du i så fall kjøpt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå