YareYare Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Rett før ferien greier seff min flotte ASUS CRW-5224A å streike! Jeg trenger en CD brenner før søndag. Hver gang jeg setter inn en blank CD virker det som om den har store problemer med å gjenkjenne cden. Lager noen rare lyder som jeg ikke vet helt hvordan å beskrive og tar sikkert 45sek før den gir opp autorun valget mellom å brenne en cd eller åpne den etc... De gangene jeg faktisk kommer så langt som til å begynne å brenne stresser den som en gud med å brenne og fortsetter med de stygge lydene til den gir opp etter 1-5 spor og sender CDen i retur:S Jeg har prøvd flere forskjellige typer cder og installert forskjellige programmer (ett om gangen) oppdatert drivere etc men ingenting virker;/ Som sagt er det en ASUS CRW-5224A (52x24x52x) Jeg bruker Windows XP Pro på en 1500+ Athlon. Takk for alle svar! (Trenger den brenneren:S:S) mvh MD (Meget Desperat) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det en type subbe-lyd annenhvert sekund ca. ? Hvis den er iferd med å dø kan du prøve ta ut og riste for å høre om noe er løst inni - evt. oppdatere firmware Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Tok den ut og ristet litt på den men ingen lyd... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Nå koster jo ikke en ny brenner all verden da. Kanskje like greit å kjøpe en ny? Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Blir nok det jeg ender opp med ja. Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 installerete en eldre vs av nero og det virket... :S oddish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå