DC++_? Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) http://www.3dfxcool.no (tror ikke denne linken tar deg inn på produkter jeg tenker på, men det ligger på webshop under VGA kjøling (5. øverst) Navnet er slotHO-FAN (slot High Output) (den er utsolgt) Har bare en kabinett vifte fra før (ved strømforsyningen) og kabinnetet er litt for varmt syntes jeg. Er ikke ferdiglagde hull ifront eller bak og jeg får ikke lage noen hull i "familiedataen" Etter å ha slått på dataen og kjørt en runde 3D Mark restarter jeg dataen og går inn i BIOS der står det at cpu tempen er på 58'c Tror det kan bli litt bedre vis jeg senker kabinett tempraturen. Så er det noen som har erfaringer med denne viften? Hvor mye bråker den? (Jeg syntes Sapphire 9600xt 256mb viften bråker mye og den må ikke overdøve denne) Eventuelt er den en bra Intel Celeron 2.4ghz vifte på markedet? Har en plast "Cooler Master" som blåser oppå en kjøleribbe Heller ikke denne viften må bråke mye. Takker for alle svar Endret 24. februar 2004 av DC++_? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor gir du oss ikke linken? 50% flere som orker og svare da Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er ikke en VGA vifte det er en vifte som suger ut varmluft fra kabinettet Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vet ikke om det er IE men når jeg går inn på VGA kjølerne står det fortsatt www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vet ikke om det er IE men når jeg går inn på VGA kjølerne står det fortsatt www.3dfxcool.no Frames jah... Videresendings-script! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor gir du oss ikke linken? 50% flere som orker og svare da Prøv å legge ut linken så den virker du da... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vet at det ikke er en VGA kjøler/vifte men er den bra? bråker den mye? Ideen er jo bra for folk med nok slots (som meg) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har den der... drar ut endel av den stillestående lufta nede ved agp og pci slotene, PS: IKKE sett den rett under andre kort som har vifte.. for da jobber de mot hverandre. og det går ikke bra. Lenke til kommentar
Scoody Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Link som virker, kanskje tydeligvis... Endret 25. februar 2004 av Scoody Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har oxo den viften, den er helt stille Funker litt. overklokking.no har testa den: http://www.overklokking.no/cooling/diverse...oler/index.html Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Link som virker hmm.... virker.... jahaja.... funker ihvertfall ikke på min Endret 25. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Link som virker hmm.... virker.... jahaja.... funker ihvertfall ikke på min virker her Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) daså.... må være noen slemme instillinger på opera da..... EDIT: skrivefeil Endret 25. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 daså.... må være noen slemme instillinger på opera da..... EDIT: skrivefeil hmm....??? nå skjønner jeg ikke no, jeg bruker oxo opera. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 daså.... må være noen slemme instillinger på opera da..... EDIT: skrivefeil hmm....??? nå skjønner jeg ikke no, jeg bruker oxo opera. funker IKKE her... IE 6 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Virker som om linken har sine favoritter den også.... RASIST Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 daså.... må være noen slemme instillinger på opera da..... EDIT: skrivefeil hmm....??? nå skjønner jeg ikke no, jeg bruker oxo opera. funker IKKE her... IE 6 Funker ikke her heller med opera Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Link som virker hmm.... virker.... jahaja.... funker ihvertfall ikke på min en del sider har rare linker.... det du gjør er og høyreklikke: "åpne i nytt vindu" og voila du har en link til produktet... (dette har vært oppe en del ganger på ok forumet!!) Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) jeg har den oxo. den eg ganske bra, og visst du har behov for det så kan du snu den ved å klipse den av, og så på igjen andre veien Endret 25. februar 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
razer Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du finner vel et bedre utvalg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå