P-in-P Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har litt lyst på en dremel jeg. Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har litt lyst på en dremel jeg. Hvor mye koster den? Det er visst vanskelig å se på Clas Ohlson. Etter dremel. Du får en billig dremel til 198kr og noen til rundt 1000kr. Det er er vel ikke så vanskelig å finne ut slik selv. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Skal du ha en ekte en, så må du opp i tusenlappen.... eller kanskje 800... Du kan også kjøpe "fæjka" på clas ohlson til 200 kroner.... Selv har jeg orginal (800,-) men den andre er sikkert fin den og EDIT: toolate Endret 24. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor sjekker du ikke selv? Det er vel ikke så vanskelig å gå inn på Clas Ohlson? Eller søke i google... Det er unødvendig å legge inn post for det spørsmålet der vel. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Du finner multiverktøy på Clas til 200 -lappen (nesten d samme som dremel --> har selv brukt det til å skjære vekk metall fra kabinettvifte-plasseringene) Endret 26. februar 2004 av Fnygaa Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du finner multiverktøy på Clas til 200 -lappen (nesten d samme som dremel --> har selv brukt det til å skjære vekk metall fra kabinettvifte-plasseringene) Min ja.. Hvis du ikke kommer til å bruke multiverktøyet hele tiden, kjøper du det på clasohlson til 198.. Kjempefint til casemodding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå