ghstoe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg skal lage en formmail / test deg selv hvor resultatet kommer med en gang uten at det skal bli sent til noen e-post. 3 - 5 spørsmål med 3-5 svar alternativer. Når man trykker svar/send kommer antall rette opp + prøv igjen. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg skal lage en formmail / test deg selv hvor resultatet kommer med en gang uten at det skal bli sent til noen e-post.3 - 5 spørsmål med 3-5 svar alternativer. Når man trykker svar/send kommer antall rette opp + prøv igjen. Hvordan gjør jeg dette? Tror det letteste er å bruke PHP til dette. Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Takk for svar! Er det noen som vet om det finnes ferdig skript til quiz og hvor vil jeg evt. finne det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Prøv http://www.hotscripts.com. Er mye digg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå