IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Jess, jeg vil gjøre så mye som mulig i windows svart, og tekst skulle gjerne ha vært grå eller hvit. http://www.home.no/evilsnowman/svarthvit.JPG =P Musepeker, bakgrunn i min datamaskin og MSN, gjerne farger på internettsider osv. Jeg vil gjøre så mye som mulig svart eller grått. Er det noen som kan hjelpe? Endret 24. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Windows 98, 2000 eller XP du snakker om? edit: Såg ikkje bildet Er det ikkje ein XP theme du har der da? Du har jo allerede det slik Endret 24. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Kan du være så snill og legge en link til bildet i stedet for å sette det inn sånn...? Skal vel godt gjøres å få det mye svartere/mørkere enn sånn du har det. Skal si ifra om jeg finner ut noe, skal undersøke kjapt... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 24. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 zeph, Tja, det er fortsatt mye hvitt igjen.. kjello, Kjempefint Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Du får ta ein titt sjølv SkinBaseBlack Enda eit Linker like greitt til heile sida eg. Her er eit søk på themexp.com etter themes med ordet "black" i seg. Have Fun Søket Endret 24. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
ØW Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Du kan bruke Windowpaper XP, og lage deg et svart bilde som bakgrunn i mapper. -Eller gjerne en mer kreativ bakgrunn. Endret 25. februar 2004 av ØW Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 WindowsPaperen funker den, men jeg kan bare redigere en og en mappe, og den kan ikke ta alle mapper som kontrollpanelet, cdrom eller min datamaskin. Men det er ett skritt i riktig retning Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du får ta ein titt sjølv SkinBaseBlack Enda eit Linker like greitt til heile sida eg. Her er eit søk på themexp.com etter themes med ordet "black" i seg. Have Fun Søket Den siste av de var sinnsykt tøff. Tror du den finnes i rosa og? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du kan bli kvitt mye hvitt ved å gå inn på Display properties->aperances->advanced Den hvite bakgrunnsfargen i ekplorer blant annet Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jess, jeg tror det skal gå ann å gjøre alt det som er hvitt nå svart der. Men, jeg får ikke til å gjøre "Window" svart med grå font. De andre går det greit med, men den window greien oppfører seg som det er skrivebeskyttelse på.. Den vil ikke lagre forandringen :/ Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Merklig. Jeg testet det og det funker fint hos meg. Hva med å prøve noen andre farger først? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg testet rød bakgrunnsfarge, bakgrunnen ble rød men ett øyeblikk senere ble den hvit igjen. Kanskje er det Windows Blinds som driver og vil ha hvit bakgrunn men jeg vet ikke hvordan jeg kan override den :/ Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ikke umulig, du kan jo avinnstallere det og sjekke? Jeg har liten peiling på 3de hånds prog til å forandre på farger og slikt i windows. Bruker bare interne windows instillinger for å forandre ting jeg, det holder for meg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg tok og invertet hele greiene nå, skinnet er ikke så pent som det var isted, men jeg ble kvitt masse hvitt Det er fortsatt igjen på IE, som bakgrunnen når jeg poster her, men jeg tror jeg kan bli kvitt det med dreamrender. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Konge, nå er alt perfekt her. Tilogmed i internett er det svart nå =) Jeg har sarte øyne og skjermen er mye mere behagelig å se på nå, takk for hjelpen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du vet du må poste et nytt bilde, ikke sant? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.home.no/evilsnowman/desk02.JPG Slik ser det ut nå. Men jeg lover, det ser utrolig mye råere ut med dreamrender enablet, og da blir alt hvitt på websider også byttet ut med en komfortabel farge. Dreamrender er genialt, men det lagger litt når jeg scroller på internett :/ Dreamrender kommer ikke med skikkelig på screenshots av en grunn, så jeg får ikke tatt bilde av det. Det er fortsatt noe som trenger å fikses på med fargene, enkelte vinduer blir hvite med hvit skrift, disse kommer som regel når jeg installerer noe, men stort sett er fargene 'riktige' nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå