Gå til innhold

60mm Delta vifte..


colt

Anbefalte innlegg

Hvordan ville det gått med en 60mm delta vifte på CPU'n min ? Hvor mange Desibel (db) ? Bryr meg ikke om no særlig bråk. Har et lite prosjekt klart i huet mitt :p Bare pengene som mangler, skal ha 2 stk 120mm delta i front og bak, 2 80mm i døra, og en litt mer stillegående vifte i strømforsyningen. Har i tilleg 2 80mm vifter og en HD vifte.. Blir dette for mye for strømforsyninga ?

Takker alle svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan ville det gått med en 60mm delta vifte på CPU'n min ? Hvor mange Desibel (db) ? Bryr meg ikke om no særlig bråk. Har et lite prosjekt klart i huet mitt :p Bare pengene som mangler, skal ha 2 stk 120mm delta i front og bak, 2 80mm i døra, og en litt mer stillegående vifte i strømforsyningen. Har i tilleg 2 80mm vifter og en HD vifte.. Blir dette for mye for strømforsyninga ?

Takker alle svar på forhånd!

Du kommer til å bry deg om bråk etter det der, garantert.

Lenke til kommentar

Du vil mest sannsynlig få psykiske lidelser ved å ha delta'er i pc'en. Tro meg, jeg måtte gå til behandlig etter et LAN der en venn av meg plasserte pc'en sin med 60mm delta rett ved huet mitt... ;) Hadde på musikk konstant for å døyve viningen, men musikken jeg hørte på fikk en %"#¤!" irriterende bakgrunnslyd. MEN, skal du mekke et prosjekt med heftig kjøling eller hva du holder på med funker sikkert delta'ene. Men mitt råd er å bytte de ut etter prosjektet. :yes:

Lenke til kommentar

Håper på at det blir et prosjekt, også har jeg lurt på om jeg bare skal ha delta viftene på ved LAN o.l... også noen stillegående vifter hjemme.. Hvis det blir noe så skal det bli:

 

-2 x 120mm delta i dørene, en blåser inn og en ut..

-1 x 80mm delta forran som blåser inn

-1 x 60mm delta på cpu'n

 

Og KANSKJE en i PSU'n får se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...