RC1 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har en tittel som jeg skal "fade" ut og jeg tror det er blend effekten man bruker. Hvordan bruker jeg blend effekten? Det skjer ikke noe når jeg legger den på tittelen min... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 nei det du skal bruke heter "cross dissolve" og finnes under effects -> dissolves -> cross dissolve Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Jepp, det var det veit du Takk skal du ha I 6.5 var det lettere da brukte jeg bare de "rubber band" greiene.. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 når du blir vant til nye premiere vil du nok synes at det er lettere... Du får forresten rubberbands i PPro også, men det blir bare tungvint.... Det er forsåvidt også markedsstandard at man legger på ut- og inntoninger (gjøres i final cut, avid og media100 tror jeg). Rubber bands er ikke noe særlig Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Rubber bands er ikke noe særlig Nå har jeg ikke prøvd den nyeste versjonen enda, men jeg synes at rubberbands er genialt. Har jo så mange muligheter med dem... Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Rubber bands? Jeg er ikke helt med her nå. Er det de røde greiene du kan fade bildet slik du vil med? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 tja... de er vel egentlig helt greie. Det er jo støtte for rubberbands i både Avid og Final Cut, så det er ikke en sånn fullstendig "amatør-ting". Men du kan si det slik: om lydmannen har gjort jobben sin, så skal det ikke være mye du trenger å gjøre der! OKEI DA! Jeg bruker en god del rubber bands selv også når jeg tenker meg om er et greit verktøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå