trym13 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har et lite digitalt video kamera fra CANON og tenke jeg skulle skaffe meg en helt grei fisheye linse til og filme extrem sport med.. jeg har lett mye men ikke funnet noe som helst. Det jeg lurer på er om noen veit hvor jeg kan skaffe en BRUKBAR fisheye linse til en 25mm linseåpning:) hvor kan jeg skaffe det ? og hva blir prisen sånn ca. ? Takk for alle hjelpsomme og seriøse svar Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Her, hvis 0.6 x holder: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...c#goto_itemInfo Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 sikker bra nok det. men kan man skaffe det her i norge ? og en ting : skrur man det simpelt bare fast ? . bare setter det på lissom? eller må man bruke masse annent dritt ? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du skrev at kameraet ditt har 25 mm filtergjenger foran, hva tror du de kan brukes til ? Sjekk hos din nærmeste fotohandler. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 hehe skru på med, så det nå. tok en titt en litt nermere titt på cammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå