karce Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) hei. jeg lurer bare på om noen vet om jeg kan ha et memory stick duo kort i min p900 som er over 128mb? står i brukerhåndboka at det er høyeste, men jeg vil gjærne har et på 256 eller 512 mb i min p900. synes det blir litt tamt med 128 mb når jeg hadde tenkt på å bruke den som en fullverdig mp3 spiller. slik hadde jeg sluppet å måtte kjøpe så mange kort på 128 for å få litt sanger å høre på... Endret 24. februar 2004 av karce Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei.Det er helt umulig pr i dag.Og ingen kan si om det noen gang vil bil mulig. Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan jo legge inn musikken i wma eller mp3Pro format. Det tar mindre plass, men lydkvaliteten er fortsatt god. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan jo legge inn musikken i wma eller mp3Pro format. Det tar mindre plass, men lydkvaliteten er fortsatt god. Du kan laste ned OggPlay gratis, musikk i ogg format tror jeg tar enda mindre plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå