Moskus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette forumet er kanskje ikke det mest relevante å spørre i, men jeg fant ingen bedre heller. Jeg har 6 e-mail pop kontoer som jeg sjekker regelmessig. Finnes det en internett-side hvor jeg kan taste inn alle pop-adressene og tilhørende brukernavn/passord, for siden å sjekke mailen min der? Gratis er en fordel... Telenor Mobil har denne muligheten, men da bare på 3 pop-kontoer. Samtidig som det ikke er mulig å sortere. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan jo sette alle til og forwarde til en annen adresse.(Hotmail e.l.) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vil gjerne ha mulighet til å hente dem ned med Outlook... Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vet dessverre ikke om noen spesifikk side som har denne muligheten, men jeg vet at SquirrelMail har mulighet for å hente e-post fra så mange POP3-servere du vil, og kan også lagre e-postene i forskjellige mapper. Dette krever da at du enten setter opp SquirrelMail selv et sted, eller finner noen som er hyggelige nok til å gi deg en konto. Lykke til. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det du trenger er en pop konto med mulighet for multi pop. Blastnet Mail Her får du en fri epost konto med disse mulighetene. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 i outlook: tools-accounts-add da henter den ned data for alle sammen etterhverandre når du trykker på send/receive. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Det du trenger er en pop konto med mulighet for multi pop. Hvor er det jeg setter det opp i Blastnet? Finner det ikke... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 i outlook: tools-accounts-add da henter den ned data for alle sammen etterhverandre når du trykker på send/receive. Noe av poenget er at jeg vil sjekke alle kontoene mine samtidig uten å bruke Outlook (som jeg gjør på kontoret). Det hadde vært hending når man var ute på farten med laptopen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette er ikke noe hardwareproblem. Skamme dere skulle dere :/ Flyttes Lenke til kommentar
woid Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 runbox.com bruker jeg, og der kan jeg legge inn flere kontoer. de støtter også å hente fra enkelte webmailer, som hotmail og yahoo. de har et veldig greit brukergrensesnitt på web, og en veldig lett version på web, og på wap, samt vanlig pop og imap-støtte, og supporten er bra. de har også mulighet for å lagre dokumenter og andre ting, med tett integrasjon mot epostvedlegg og andre veien. det koster litt penger, men man får tjeneste etter hva man betaler. ikke noe spam og virus (de har virusfilter og spamfilter), ikke noe reklame Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Dette er ikke noe hardwareproblem. Skamme dere skulle dere :/ Flyttes Du kunne jo lagt en ghost igjen, slik at jeg fant tråden selv... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 det koster litt penger, men man får tjeneste etter hva man betaler. Det er jo alltid sånn... Lenke til kommentar
woid Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 1 year mail - USD 29.95 2 years mail - USD 49.95 3 years mail - USD 59.95 3 years mail with 200 MB mail - USD 69.95 http://runbox.com/docs/en/info/prices.doc er jo ikke så mange kroner det er snakk om da. men det spørs jo hvor viktig mailen din er, og hvilke tileggsfunksjoner du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå