raku Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hei.. helt ny. men luerer på om det er noen som vet om det er mulig og få tak i en bærebar som ikke forstyrres av sol lys...?? hvor er det mulig og få tak i dette Lenke til kommentar
raku Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 altså skjermen jeg mente Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva mener du? Skal du ha deg en spesiell laptop som kan ses bra i sollys regner jeg med du må oppi et tisifret beløp...Det jeg mener er at de beste laptoppene på markedet nå er like dårlige å se i solys, dessuten er det skadelig for enhver pc å få direkte sollys. Hvorfor skal du egentlig ha det? Du kan sikkert få kjøpt et eller annet å ha utenpå skjermen i solys da. Eller så ville jeg vurdert noen dyre solbriller du faktisk kan lese hva som står på skjermen i solys. men som sagt.. Det er skadelig for pc`n. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 kan kjøpe en "anti glare film" tror jeg det heter som man har på skjermen for og dempe lysrefleksjonen... Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Skal du ha deg en spesiell laptop som kan ses bra i sollys regner jeg med du må oppi et tisifret beløp Hvis noen tenker på å kjøpe seg en laptop til en milliard kroner tror jeg kanskje det er billigere å kjøpe en parasol som dekker hele landet. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Skal du ha deg en spesiell laptop som kan ses bra i sollys regner jeg med du må oppi et tisifret beløp Hvis noen tenker på å kjøpe seg en laptop til en milliard kroner tror jeg kanskje det er billigere å kjøpe en parasol som dekker hele landet. :!: Det er ingen skjermer som fungere bra i sollys... og som nevnt ikkje bra for mskina heller. Endret 25. februar 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå