Kizzaz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Når jeg drar på skolen står pc'en på, mens når jeg kommer hjem så har den "klikket", den står helt stille, greier ikke og gjøre noe. Må reboote hver gang. Føler det hendte etter jeg installerte den nyeste Omega driveren og fikk en ny LCD skjerm. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ingen som kan hjelpe meg, er det en håpløs situasjon? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Min går treigt/klikker når den blir overopphetet.. Hva slags programmer går i bakgrunnen? Har du god kjøling? Står den i hvile modus? Er usikker på om noe av dette hjelper men. PS. Når du kommer hjem kan du starte maskinen på nytt å se i BIOS hva cpu temp er.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Prøv å skift skjermkortdrivere Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg skal sjekke det ut, jeg har hercules 9800X, trodde de hadde bra kjøling, og nå pc'en står på uten meg så kjører vise programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå