ZoLaMont Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei som topic sier, så lurer jeg på om det finnes javaprogrammer som kan gjøre mobilen om til en infrarød fjernkontroll, eventuellt programmerbar. Dette ville jo ha vært genialt! Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Slike java-programmer finnes ikke (unntatt til Siemens SL45i), men som Symbian-program finnes. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 nei, det finnes nok ikke tror jeg. men, vet at du kan få fjernkontroll på klokken vertfall. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg kjører all elektronikk med min P900,utrolig lang rekkevidde.Vi får håpe det komer et java program. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Men er det noen som vet om nokia lar et javaprogram styre IR porten? Viss det går til siemens SL45i så burde det jo kunne gå til andre javatelefoner Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det finnes et symbian program som gjør at du kan bruke telefonen som fjernkontroll... Jeg hadde det, men slettet det etter en stund fordi det var så meningsløst egentlig..... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 syns sånne programer er bare dritt,prøvde på sx1 funka dårlig ir må peke rett på for å funke ellers så gadd den ikke å funke mens med fjernekontrolen kan man ha litt til siden etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå