mpunterv Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei Jeg installerte Windows XP igår på ny maskin, men når installasjonsprogrammet kopierte over filene fra cd plata stoppet den å lese/kopiere. Jeg hadde da formatert en ntfs partisjon på 10G til bruk for operativsystemet og andre progammer. Den stoppet ikke på samme stede når jeg prøvde gjentatte ganger. Tilslutt prøvde jeg å formatere til fat 32 og da gikk instalasjonen knirkefritt. Noen som vet hvorfor? Jeg har nå en C partisjon på fat 32, og en D på ntfs (46GB) Nå lurer jeg på om det går ann å endre C partisjonen til ntfs uten å reinstallere alt igjen (og risikere at det fortsatt ikke fungerer)? En annen ting, har det noen hensikt? er der noen fordeler å bruke ntfs formatet? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Du kan konvertere ved å lese her. Når det gjelder hvorfor det ikke ville bli innstallert på NTFS, men på Fat32, har jeg ikke peiling. Jeg anbefaler deg å bruke NTFS pga. veldig mange grunner. Bare søk igjennom forumet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 i console convert disk (C:, D: etc) /fs:ntfs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå