Mr.Wildside Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har gjentatte ganger fått en fil med "~" som navn i mine dokumenter-mappe, hva slags funksjon har denne filen og hvorfor dukker den opp uten noe forvarsel? Har hørt at det har noe med Windows å gjøre...... Forøvrig så er det Windows 98 SE jeg har. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er en bug i adresseboken i windows som gjør at den lager en sikkerhetskopi av seg selv. Bare slette den, du trenger den ikke Lenke til kommentar
Mr.Wildside Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ah.... takk. Finnes det noen patch som fikser buggen eller må man bare leve med det? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er nok flere tråder om dette, denne f.eks. Bilde i signatur... Fy! Lenke til kommentar
Mr.Wildside Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Er nok flere tråder om dette, denne f.eks. Bilde i signatur... Fy! Ja, jeg forsøkte å se om det fantes et emne om det samme, men fant ingenting ved første gjennomgang. Bilde? Ja, jeg ser at det står i nettikette om det..... bare en forglemmelse fra min side. Stort sett alle foraer jeg er på så er det lov med bilde, så jeg tok det med uten å tenke meg om. Edit: Er jo så mange regler og lover her at man må regne med å gjøre en glipp en eller annen gang...... Endret 24. februar 2004 av Mr.Wildside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå