Khalifen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har sett den i dag og syntes det er den beste tegnefilmen fra Disney på lenge. Etter alle de skuffende tegnefilmene i det siste er det bra at det endelig har kommet en bra tegnefilm. Jeg lurer på om noen på forumet har sett og vil si hva de syntes om den. Hvis dere ikke har sett den og liker Disney så bør dere se den. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har sett den. Den er bra den, men jeg syntes det var lit lite humor. Lo mer av "et kongerike for lama". Har ledd mer av andre også. Men denne var vel neppe meninga å være humor film, hvis den var det så nådde de ikke fram til meg verfal. Men filmen er bra, det er den. Men jeg syntes tegnefilmer burde ha mer humor i seg. Var da noen vittigheter, men ikke bra nokk. Men som sakt var vel neppe denne filmen ment som komedie. Jeg så den når jeg var sinsykt trøtt på et lan da... ehmm, på min egen DVD selvsakt. Mulig jeg ikke ikk med meg nokk siden jeg var så trøtt at jeg nesten duba av enkelte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå