Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MTUlink sine priser på kvalitokunder

Anbefalte innlegg

Ser at kvalitokundene må betale

379,- for 704/128k ADSL linjene.

Dvs at de legger seg midt på treet i priskampen.

Men minsteprisen er vel grei, men hastigheten kan de gjerne øke.

Men det kommer vel snart nye priser og tilbud fra mtulink.

Jeg regner med at de vil prøve å beholde flest mulige kunder.

Endret av hans A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvalitokunder er ikke nødt til å betale noe mer. Man betaler samme pris som før, bare til et nytt selskap (som lover bedre og mer stabil linje). Den eneste forskjellen kvalito kunder skal oppleve er det overnevnte og at regningen kommer fra et annet selskap :thumbup:

Lenke til kommentar
Grunnet stor arbeidsmengde i forbindelse med overtakelsen av Kvalito har vi, i en begrenset periode, kun mulighet til å rette feil som medfører bortfall av tjeneste. Feil som gjelder redusert tjenestekvalitet kan fortsatt meldes inn, men feilretting vil ikke bli påbegynt før 23.02.2004.

Får håpe de tar kundene litt mer seriøst enn Kvalito. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Grunnet stor arbeidsmengde i forbindelse med overtakelsen av Kvalito har vi, i en begrenset periode, kun mulighet til å rette feil som medfører bortfall av tjeneste. Feil som gjelder redusert tjenestekvalitet kan fortsatt meldes inn, men feilretting vil ikke bli påbegynt før 23.02.2004.

Får håpe de tar kundene litt mer seriøst enn Kvalito. :)

Joa :)

MTUlink er like seriøse som Kvalito.

Har 1mb shdsl, hadde den hos kvalito, der fikk jeg faktisk hjelp!

Modemet har jeg kjøpt, det fungerte ikke med oppsettet levert fra kvalito. Da jeg ringte kvalito og fortalte dem det, kom det en mann til meg samme dag! Fikk ordnet det og jeg var happy helt til MTUlink flyttet boet fra grensen fredag den 12. mars.

Etter det har jeg hatt en vanskelig tid med å prøve å få meg litt hjelp fra MTUlink, har blitt fortalt at jeg skal bli kontaktet snarest mulig. Ble kontaktet to ganger, mandagen etter 12. mars og mandagen en uke etter (etter mye purring fra min side).

Jeg prøvde alt mulig, fikk konfigfil tilsendt, det fungerte ikke, satte opp innstillingene på modemet på nytt og på nytt.. Prøvde igår å resette til factory defaults og så sette modemet opp på ny, da kom jeg på nett! Yeah!

Det jeg blir fortalt fra MTUlink er at siden jeg eier modemet er det mitt ansvar. Jeg fikk levert modemet, det funket ikke, en fra kvalito setter det opp og får det til å fungere med et ikke standard oppsett fra kvalito, det går og går helt til MTUlink gjør noe og det fungerer ikke lengre. I mellomtiden har ikke jeg gjort noe. Det sier MTUlink er mitt ansvar.

Slik er min erfaring fra MTUlink.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...