EspenDL Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Denne klanen er lagt ned... PS! Join heller Nmi klanen. #Nmi-clan @ quakenet Endret 29. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 1 medlem? nei 2, faktisk. Er ikke helt ferdig me siden. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Altså, de fleste claner starter med 1 medlem. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 trenger clan jeg, kan ikke du kontakte meg? henger mest på #fk.no på qnet, kanskje jeg kan inviteres på try? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) trenger clan jeg, kan ikke du kontakte meg? henger mest på #fk.no på qnet, kanskje jeg kan inviteres på try? Jo, skal komme innom kanalen EDIT: Er inne på kanalen... Endret 25. februar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Litt lurere å bare rekruttere så begynne å trene =) 4 års erfaring gjør tingene Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 [Offtopic] Dere har VT-rom ikke vt-server [/offtopic] Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ksn godt vere med jeg assa? har dere egen server?kn jeg bli admin da? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 amer' date='07/03/2004 : 13:31'] ksn godt vere med jeg assa? har dere egen server?kn jeg bli admin da? War server, nei dessverre... [Offtopic] Garbion: Sory, jeg mente vt-rom [/offtopic] Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Warservertida til klanen min er snart ute, etter den blir klanen min oppløst.. Mulig jeg henger meg på her da (Er lei min nåværende klan) Jeg og noen jeg kjenner har en vt-server sammen, jeg har adminpass til så jeg får så mange rom jeg vil. Men jeg må vente og se Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Warservertida til klanen min er snart ute, etter den blir klanen min oppløst.. Mulig jeg henger meg på her da(Er lei min nåværende klan) Jeg og noen jeg kjenner har en vt-server sammen, jeg har adminpass til så jeg får så mange rom jeg vil. Men jeg må vente og se OK! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kankskje interissert men jeg har dessverre ikke mulighet for å spille nå. Jeg har steam, men jeg kjøpte en cd-key på elkjøp som jeg ikke fikk registert. Jeg har også ventrilo. Er det mulig å prøve-spille for dere når jeg får en cd-key som funker? Vil ikke ta altfor lang tid. Edit: hvilken aldergruppe er dere to i , og hvilken aldergruppe vil dere helst ha på nye medlemmer? Endret 8. mars 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
ErdnoS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Warservertida til klanen min er snart ute, etter den blir klanen min oppløst.. Mulig jeg henger meg på her da(Er lei min nåværende klan) Jeg og noen jeg kjenner har en vt-server sammen, jeg har adminpass til så jeg får så mange rom jeg vil. Men jeg må vente og se OK! jeg vil gjærne joine clanen din! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Altså, de fleste claner starter med 1 medlem. eh, nei! De fleste klaner starter med en gruppe mennesker som ønsker å spille sammen i tykt og tynt ;)!!! Lenke til kommentar
ooro Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har startet opp en "clan" kalt [OS]*One-Shot.Den skal være seriøs, men spiller mest for gøy. (Prøve å vinne) Hvis du vil være me i "clanen" må du ha *DSL, En IRC Klient, Ventrilo & Steam (1,6) inst. Hjemmeside: one-shot IRC Kanal: one-shot.cs & QuakeNET.org one-shot er registrert på clanbase... EDIT: Har HP & VT Rom, men mangler WS (Skal se om jeg greier å skaffe det) Hva er irc? Jeg vet at jeg er en såkalt n00b Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Et slags chattenettverk.. Last ned mIRC, antagelig den beste klienten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå