T-MaStEr jR Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei Jeg har ikke fått til Fps i quake 3 arena. Hva skriver man i consolen ?? hvor mye frames har dere fått på GF 3 ti 200 i quake? Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 For å få til fps i q3, for å se hva du har i gjennomsnittet, så må du kjøre noe som heter Timedemo gjøre som dette her, i console disconnect; timedemo 1; demo four Ett problem, hvis du har den siste versjonen, så ligger det ikke noen timedemo som virker, dvs, den er pakket inn i en pk3 fil, så du kan pakke denne ut, og legge den i baseq3demos, og deretter kjøre timedemo på den. Har du eldre versjoner av q3, så kan du prøve demo demo001, eller demo four som jeg skreiv i linja. Lenke til kommentar
Penetrator Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det du vil er vel aa se fpsèn din. Da holder det med cg_drawfps 1 Med Geforce3 får du nok fps. Oppløsningen avgjør selvfølgelig. Finn en oppløsning du liker som gir tilstrekkelig fps ca min. 125. Mange kapper den på 125 com_maxfps 125 fordi de ønsker den stabil der. Jeg slapper av med maxfps 999. Har vel ca 200-250 med Ti200. Finn deg også en fov som duger f.eks mellom 110-130cg_fov 120 liker jeg. Let på underliggende Url for configs, her ligger cfg til de beste gutta! Quake or die!! http://www.xsreality.com/ Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Skriv følgende; /cg_drawfps 1 Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Verdt å merke, hvis du spiller online, så er com_maxfps 120 det som er anbefalt å bruke, noen har com_maxfps 125 (pc'en viser 125 fps på begge) men jeg vet at flere hopper lenger om de har com_maxfps 120 enn om de har com_maxfps 125. Tror dette kan testes ved en mod som er å få lastes ned og, men den husker jeg ikke hva heter. Jeg bruker iaf com_maxfps 120. kom på irc: server: oslo.no.quakenet.org på #quake3.no så kan du sikkert få cfg'er fra folk der og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Prøv da å legge slike inlegg som ikke handler om data i de kategoriene der de skal være....gamer.no forumet. Dessuten så er finnes det en funskjon som heter søk Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 13:39, B|Real skrev:Prøv da å legge slike inlegg som ikke handler om data i de kategoriene der de skal være....gamer.no forumet.Dessuten så er finnes det en funskjon som heter søk Hvordan kan ett spm om ett dataspill, ikke passe inn i en kategori som heter alt om data? greit nok, spørsmålet burde kommet på gamer.no sida, men dette er jo en generell kategori, så alt passer vel her. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Får ca 100 fps på Q3 jeg... Men dere ser jo åssen prosessor jeg har. Det har vel en del med saken å gjøre... Lenke til kommentar
555 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei når jeg skriver com_maxfps 125 skjer det ingenting jeg får fremdeles ikke over 90fps er det noe mer jeg må gjøre? jeg har: nyeste verson q3arena vsync av Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: MaxPain skrev (2002-03-21 08:45):Hvordan kan ett spm om ett dataspill, ikke passe inn i en kategori som heter alt om data? greit nok, spørsmålet burde kommet på gamer.no sida, men dette er jo en generell kategori, så alt passer vel her. Fordi det skaper "rot" i forumet. Hvis jeg har et spm om f.eks hvordan å låse opp L1 porten på min CPU så er det unødvendig å plasere den i "alt om data". Dessuten vil det gjøre forumet meget mere oversiktlig. Hvis jeg lurer på akkurat den tingen så står det under Prosessorer og Hovedkort, ikke under en annen kategori. Det hjeper på orden og slike ting, men seff, jeg ser ditt poeng at det er under alt om data, men jeg synes det blir litt dumt å poste et inlegg når det egentlig tilhører et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå