Joachim_F Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 I Japan går det nå rykter om at Final Fantasy VII kommer til å gjenoppstå, men i en helt annen form enn originalversjonen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Håper dette er bra! Og, håper det er sant! Nå kommer jo snart Advent Children, så... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Selv om FF VII er mitt favorittspill gjennom alle tider tror jeg det er for tidlig å glede seg over disse nyhetene. Som ryktet sier er det snakk om et actionspill a la Devil May Cry, og det er en spillserie som ikke fenget min oppmerksomhet. FF serien er for meg en fantastisk rollespillserie med bra story og musikk, derfor stiller jeg meg i tvil til et actionspill med FF figurer... men forhåpentligvis kommer Square Enix med noe postivt overrasende! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har hørt ryktet før, men det var ikke snakk om ett spill da... Men om en filmbasert versjon: http://www.imdb.com/title/tt0385700/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg