Lars_Olav_N Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg prøver fortvilet å finne en måte å printe ut 4 bilder uten noe som helst hvitt mellom seg på et a4 ark. Er det noen program som kan hjelpe meg til å gjøre dette? Har prøvd veldig mye nå, men finner ingen som gjør det i "riktig" størrelse i forhold til det jeg er vant med til å putte i album og lignende. Har gått til inkjøp av en Lexmark P3150 fotoskriver og det er denne jeg forsøker å skrive ut på. Håper noen kan hjelpe meg! På forhånd takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg prøver fortvilet å finne en måte å printe ut 4 bilder uten noe som helst hvitt mellom seg på et a4 ark. Er det noen program som kan hjelpe meg til å gjøre dette? Har prøvd veldig mye nå, men finner ingen som gjør det i "riktig" størrelse i forhold til det jeg er vant med til å putte i album og lignende. Har gått til inkjøp av en Lexmark P3150 fotoskriver og det er denne jeg forsøker å skrive ut på. Håper noen kan hjelpe meg! På forhånd takk for eventuelle svar! I Easy-Photoprint funker det ihvertfall. Programmet fulgte med Canon-skriveren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå