Gå til innhold

Min første fisk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok... veit ikke hvordan jeg skal fixe det, men den gjør ikke det hos meg... en ting som suger er at når man minimerer/maksimerer vinduet, flytter ramma og bildet på seg i forhold til hverandre... det er sikkert fordi jeg brukte Layer i DW, men er ikke sikker... noen ideèr til å fixe dette?

Lenke til kommentar

Tror jeg må lære meg noen flere språk for å si hva jeg syns om siden :ermm:

Men men, orginalitet her den, men skal du først lage en asymetrisk side, så bør du få den til å se slik ut, og ikke slik den ser ut nå, for nå ser det ut som du har bommet veldig...

Sorry mate, likte det ikke, men det var langt i fra det verste jeg har sett...

Lenke til kommentar

Stilig, men opplegget er ikke helt gjennomførbart imho. Har kanskje noe med at den boksen som inneholder lipsum teksten flytter seg når jeg resizer vinduet uten at resten følger etter. Flott og frisk farge i alle fall :)

Den index linken mellom header og det under blir minder på :hover i mozilla. Sikkert i Opera og, siden disse to oppfører seg veldig likt.

"Footeren" i bunnen der virket litt merkelig. Litt for blurry på en måte. Kanskje noe transparent/skarpt så bakgrunnen kan svakt synes igjennom den? :shrug:

Header ble litt utenfor, selv om den har samme effektene, så ble den litt alene, mangler litt samhold med resten.

Grei start, men usikker på hva du ville med lipsum boksen, skulle denne være en del av bakgrunnen den flyter over?

Lenke til kommentar

Liker texturen og fargen du har brukt i rammen til hovedboksen. Denne kan du absolutt beholde syntes jeg. Passet fint rundt tekstboksen.

Ellers kræsjer jo den footeren fullstendig med tekstboksen, da den ikke har en svart ramme. Eller hva med å skrive teksen med svart skrift rett på bakgrunnen i boksen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg likte den rimelig godt. En skikkelig banner hadde gjort seg. Rund i kantene, helst. Fargene var knæsj og det hele ser ut som en god begynnelse. Fortsett med denne.

Lenke til kommentar

veldig tomt (jeg mener ikke grunnet mangel av innhold) og egentlig kjedelig, ser du bruker DW og skal derav ikke klage på koden noe videre enn å si at det er noe av det verste makkverket av et rot jeg har sett, så lær deg (x)html og css, det vil du komme MYE lengre med i lengden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...