fhauni7 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal skrive en stil i norsk om maktimissbruk. Hadde tenkt å skrive om prestestyret i Iran, men trenger flere ideèr om hva jeg kan skrive om (utenom WW2). -takk- Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan skrive om hvordan enkelte lærere misbruker makten sin Begrunn det med "jonas" du. (Bjørneboe sin roman, tror jeg) Da kommer det sikkert til å bli diskusjoner Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ettersom dette er en skolestil bør du ihvertfall få med misbruk riktig stavet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan skrive om USA, de bruker sin makt til å slippe å betale gjelda si. Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 "bruker sin makt til å slippe å betale gjelda si" Hva sikter du til? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 USA har sinnsykt mye ubetalt gjeld til andre land. De krever inn gjeld av andre, men slipper å betale sin egen fordi hvis noen krever den inn blir USA sure. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det var da en meget forenklet utgave av USA sin gjeld til andre land.... Anyways, om du spiller cs kan du ihvertfall nevne alle de dumme admins som misbruker sin makt... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det var da en meget forenklet utgave av USA sin gjeld til andre land.... Anyways, om du spiller cs kan du ihvertfall nevne alle de dumme admins som misbruker sin makt... Synes det første forslaget ditt var best jeg Lenke til kommentar
fhauni7 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Noen sider på internett som skriver om USA sin gjeld?? ALtså en side jeg kan hente info fra, eller et eventuelt søkeord? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du kan kanskje nevne litt om musikk- og filmindustrien. De får mer og mer makt etter hvert, både i USA og Europa, og er villig til å gjøre hva som helst av frihetsberøvende tiltak for å bli kvitt "pirat-problemet". Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du kan vel skrive litt om politiet.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 gi meg makten i norge i 10 år så har du masse å skrive om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå