remerserr Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Bransjeforeningen GSM Association opplyser at over 1 milliard mennesker i verden har GSM-mobiltelefoner. Det tilsvarer én seksdel av jordas befolkning. 80 prosent av alle mobiltelefonbrukere har GSM-telefon. Grensen på 1 milliard GSM-brukere ble brutt tidlig i februar, ifølge GSM Association. Tidligere hadde det vært ventet at det tisifrede brukertallet ikke ville bli nådd før i mars. GSM-nettverk finnes i dag i over 200 land. Vel ikke bare jeg som har en gsm telefon ser jeg... Overaskende mange gsmtelefoner (ibruk) spør du meg Endret 24. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Lurer på hvor mange av de som er Ødelagte nokia'er jeg... Endret 24. februar 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Lurer på hvor mange av de som er Ødelagte nokia'er jeg... ødelagte? 1 milliard FUNGERENDE telefoner , registrerte... Endret 24. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå