Mekkeren Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hei, har sett litt på ekstrem kjøling som mach 2 som skulle ha temperaturer ned mot 50 minus grader, så dette høres veldig flott ut, men siden det er AMD prossesorer jeg evt skal klokke, vil det da gå med AMD 64 og AMD xp eller er den beregnet KUN på AMD Xp prossesorer og ikke evt AMD 64? de hadde et kit til Intel også... Endret 24. februar 2004 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sende mail og spør? da får du iallefall noe du kan forholde deg til også om det ikke skulle stemme, ingen her som vil stå til ansvar for noe. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg var på nippet til og handle meg Mach II, sente mail til 3dfxcool.no og spurte om de hadde A64 kit, og de har de. MEN du må jo sende mail uansett og si at du trenger kittet Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg var på nippet til og handle meg Mach II, sente mail til 3dfxcool.no og spurte om de hadde A64 kit, og de har de. MEN du må jo sende mail uansett og si at du trenger kittet ok, så de hadde et Kit til AMD 64 også da? men tror du man kan bruke det på AMD Xp prossesorer også? jeg får vel som forrige mann her sa, sende en mail til de og spørre sånn at jeg er helt sikker på at ting stemmer. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg var på nippet til og handle meg Mach II, sente mail til 3dfxcool.no og spurte om de hadde A64 kit, og de har de. MEN du må jo sende mail uansett og si at du trenger kittet ok, så de hadde et Kit til AMD 64 også da? men tror du man kan bruke det på AMD Xp prossesorer også? jeg får vel som forrige mann her sa, sende en mail til de og spørre sånn at jeg er helt sikker på at ting stemmer. Tror å sende en mail er det klokeste ja.. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 herer det noen som har gjort jobben hjemme Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Når/om du får svar. La oss andre få dele din viten Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Mye koster dette kittet , hadde ikke vært dumt med minus grader nei Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Mye koster dette kittet , hadde ikke vært dumt med minus grader nei Det koster nesten 7.000.kr. saa det er ikke akkurat billig, men tenk saa moro det hadde vaert! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Når/om du får svar. La oss andre få dele din viten jeg Sparer opp til Ny Pc naa, og haaper jeg har spart opp nok til sommers tider en gang, da faar vi se om jeg evt har raad til en Mach 2, det er ihvertfall Meget interessangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå