Gå til innhold

Windows XP Service Pack?

Anbefalte innlegg

Hei

HAr masse forskjellige problemer med windows xp og håper at en oppgradering til service pack kan hjelpe... Problemet er bare at jeg ikke finner den! Går jeg inn på windowsupdate.com så kommer sida opp på norsk, og den finner kun en oppgradering som gjør det mulig å regne om kroner til euro ellerno sånt... Aha, veldig nyttig tenkte jeg, og regnet med at det var pga at jeg var på den norske siden. Så jeg valgte den engelske utgaven av siden, men fant jeg noe mer?? Neida... Begynner å irritere meg litt nå, for maskina klikker hele tida... SP1 har da kommet ut, har den ikke? Uansett burde det da være noen oppgraderinger ute å gå? Hva gjør jeg??

Begynner å bli frustrert over micro$oft, så all hjelp mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke kommet ut noen servicepack til XP. Iallefal ikke noen offisiell. Den er vel ventet til sommeren. Uansett skal du vel klare å laste ned en mengde med sikkerhetspatcher o.l. (hvis du ikke allerede har lastet de ned da?)

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-19 19:40 ]

Lenke til kommentar

TAkker for tipset, men fant ut at den visstnok allerede var installert... :razz:

Sitter på en kamerat sin maskin og strever, og han skjønte ikke at han hadde gjort det... hehe... oppdaget det når jeg så på loggen over hva som var installert

Lenke til kommentar

Quote:

eXpanium skrev (2002-03-19 20:16):

Win XP Plus! har komt... ka hjelper den for egentlig?

bare masse fancy-pancy stuff?(skins o.l)

Extra funksjoner der i blant skins og slike ting som man egentlig kan gjøre på http://www.themesxp.org

Tror ikke det skal være noe spessielt i di PLUS! pakkene...har da aldri brukt å være det i de gamle PLUS! pakkene, som i win95 og 98SE (memmorere =P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...