Homme Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hei i går så fikk jeg er "lite" problem, jeg hadde en noe trøbbel med maskinen min så jeg måtte reinstalere xp. Jeg gjorde det uten å formater bare la den inn på en annen partisjon, siden jeg ikke kom inn på pc'en. Jeg kunne ikke formatere pga. mamma hadde mange _viktige_ mailer der inne som hu nesten ikke kunne miste.. noe bekreftelser på en tur og noe lignende som hu måtte ha. (outlock xpress). men da jeg starta pc'en med den ny xp'en så var det ny outlock så der lå det ingen mailer, men ligger de mailene fortsatt inne på maskinene et sted siden jeg ikke formatere? er desperat.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 hmm noen andre måter? jeg har jo vært så dum at jeg registrere ny mail med samme pass og username som den jeg trenger så den mail2web funker ikke.. :S men takk for forslag. Lenke til kommentar
ØW Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Bruker ikke Outlook så jeg får ikke testet, men tror du kan søke etter "*.pst" - filer i "Documents and Settings" mappa. Når du finner hvor fila er plassert, kan du importere den til Outlook. Fila ligger sannsynligvis innunder mappa som heter det samme som det brukernavnet du hadde i forrige windows-installasjon. Endret 25. februar 2004 av ØW Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hmm noen andre måter? jeg har jo vært så dum at jeg registrere ny mail med samme pass og username som den jeg trenger så den mail2web funker ikke.. :Smen takk for forslag. C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{A9FEB1DC-C7A9-40E0-B284-1EC371CA29AE}\Microsoft\Outlook Express (bytt ut med det som passer for din PC) Her ligger mailene hvis du bruker Outlook Express. Det du gjør da er å finne fram til den "gamle" installasjonen av XP og går inn og kopierer alle filene i den mappen som jeg viste til øverst og deretter går du inn på eksakt samme sted på den nye installasjonen og skriver over de filene som ligger der. Da skal du se alle de mailene du hadde før du la inn en ny installasjon av XP PS: Det er mulig du må fikse så du kan se "system folders" som vanligvis er skjult. Når du står inne i Utforsker: Tools->Folder options->view-> show hidden files and folders. Du har sikkert norsk xp, men å oversette det klarer du nok Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 å tusen takk det funka.. /me lovesmars001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå