Laibach Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 lastet ned et gratis spill fra nettet og når den var ferdig lå det bare en haug med like winRAR filer og når jeg pakket den ut fikk jeg en BIN file på 777 MB som jeg ikke greier å åpne. kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hmm...kva meiner du med eit "gratis spel op 777MB i BIN fil"? Kva spel er det? Eg har sjelden sett gratis spel som kjem i BIN på 777MB Endret 24. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis så er tilfelle bør det vel stå godt forklart på nettsiden du lastet ifra hvordan du går frem! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 for å gjøre det helt enkelt så er en *.img/bin/cue/nrg en image fil, det vil si et bilde som inneholder en tro kopi av innholdet på en cd. En *.img/bin/cue/nrg fil kan sammenlignes med en ghost fil. Ghostfilen inneholder i likhet med *.img/bin/cue/nrg filer en masse data så man senere kan tilbakestille/brenne. *.img/bin/cue/nrg filer kan brennes,zippes eller mountes. Den siste måte er den greieste. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du har lastet ned et piratkopiert spill og vi er ikke interessert i å tilby hjelp rundt piratkopiering her på dette forumet. Tråd stenges og innlegget som forklarte hvordan du brenner piratkopien slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg