Gå til innhold

Ute etter et bra strategy spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg hva K-tre-tre-N er for noe, og jeg ignorerer lett det der med fullversjon, for kvalitets-strategispill kommer ikke som freeware, men jeg vet i alle fall at demoen til Spellforce : The order of dawn er noe av det aller beste jeg har testa av demoer, og at jeg knapt KLARER å vente til det kommer i butikk her på bjerget, dette MÅ du prøve hvis du liker RTS'er. :)

Lenke til kommentar

Vil du ha noe som er meget bra, litt anderledes og 100 % tilfredsstillende kan jeg ikke få anbefalt Silent Storm nok. Dette er et taktisk strategi spill satt til andre verdenskrig, hvor man har kontroll over en gruppe på opp til 8 soldater samtidig. Spillet imponerer med fantastisk grafikk og lyd, en imponerende engine som tillater destruksjon av hele bygninger, så hvis det gjemmer seg fiender i et hus... skyt inn en panzerfaust rakket og se fiende fly vagg i mellom, om veggene står igjen i det heleste tatt ;) Spillet tilbyr muligheten for å velge side, enten Axis eller Allies, og alle soldatene i gruppen din får erfarenhetspoeng og blir bedre jo lengre du holder liv i dem....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...