Gå til innhold

Billigste LCD med 1600*1200

bleidd

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man får 19" LCD med 1600*1200, og om dette er særlig billigere enn en 20"?

Vil ha oppløsningen uten prisen :roll: og samtidig maks 25ms responstid :ermm:

Mest 2-D. Litt spilling, men er ikke allverdens fps- eller bilspiller.

Harde krav, men det er jo en liten sjanse for at det finnes der ute i verden... *håpe*

Denne 20-tommeren hadde jo fin pris, men er den noe tess..?

Veldig fine guider av Øivind og gjengen forresten, men vil vite litt mer om store skjermer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da styrer jeg unna Hp...

Og så et idiotspørsmål: funker en Appleskjerm til pc? :blush:

Vet at de uansett er dyre, men Apple er jo sykt bra på designet. Hadde ikke hatt noe imot en slik på pulten, for å si det sånn.

Som Mr. Garrison i South Park så fint sa det: "Husk, det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme folk".

Lenke til kommentar
appleskjermer fungerer til pc. Men jeg påpeker at det optimale for 1600 x 1200 er 20".

Og du greier sikkert vente 3 dager til før du bestemmer deg;)

......................................sier ikke mer her nå.....................................

*GLEDE SEG* :thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
appleskjermer fungerer til pc. Men jeg påpeker at det optimale for 1600 x 1200 er 20".

Og du greier sikkert vente 3 dager til før du bestemmer deg;)

......................................sier ikke mer her nå.....................................

Da gleder vi oss til slutten av uken ;)

Lenke til kommentar

Hehehe, gleder meg, Øivind! Setter stor pris på jobben du og teamet ditt gjør (men kanskje ikke lommeboka mi da...)

bdd, skal du ha noe lekkert som skal stå framme er nok noe fra Apple å foretrekker. Fant denne, men den koster fletta også da. Kjører 1600x1050 og du må nok ha et DVI-ACD-adapter. Fant ingen 1600x1200 sånn umiddelbart hos Apple...

Lenke til kommentar

Jeg har også vurdert å kjøpe meg ny LCD skjerm og tenker på 20 tommern til Apple: http://www.apple.com/no/displays/acd20/

Det er interessant lesning om Apple skjerm på PC her: http://forums.macrumors.com/archive/topic/23776-1.html

Noen rapporterer om blank skjerm under oppstart frem til Windows er lastet. Litt vanskelig å utføre bios innstillinger i blinde - ser noen løser dette med å flashe opp firmwaren på grafikk kortet.

Synes ikke 12.500 er så avskrekkende pris, ser at den rimeligste 20 tommern koster 13.000 på Komplett - LG :ermm:

Interessant og høre fra de som har eller får "hands on" erfaring med dette. Noen problemer? Hvordan er bildekvalitet/hastigheten på 3d spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...