Gå til innhold

Ram Prisene Synker igjen!

Mekkeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville bare informere om at det ser ut til at ram prisene nå er på vei ned igjen, etter at en prisen idet siste har vært svært høy. twinmos pc3200 512mb cl2.5 kostet helt oppe i 800.-kr når (kostet ca 650.-kr rundt jul) og er nå på vei ned igjen. :D

hvor har du fått dette fra?

jeg venter på lavere priser fordi jeg trenger ny ram så dette er en glamelding hviss det stemmer ;)

Lenke til kommentar

Men KHX3000 som jeg snart får har gått opp med 50kr (256MB) siden jeg besilte. :green: (De produseres ikke lenger.) Ser bra ut for eventuelt videresalg (disse har ettertraktede Winbond BH-5/6-chipper).

Bra om prisene er på vei ned igjen, har vært dyrt nå.

Edit: Kikket litt på prishistorikken i prisguiden (anbefaler andre å gjøre det samme), og det ser ut som at prisen har gått litt opp de siste få ukene. Det kunne være antydning til at de er på vei ned igjen, men det svinger jo hele tiden.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

hvor har du fått dette fra?

jeg venter på lavere priser fordi jeg trenger ny ram så dette er en glamelding hviss det stemmer ;)

det er komplett sine priser. har sunket med 10-20.-kr foreløpig håper det går ned mer. twinmos pc3200 1gb har gått ned med omtrent 100.-kr! fra 1637 til 1542 .-kr

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...