Unreal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Står mellom disse kortene: - Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR - Asus Radeon 9800XT 256MB DDR Kanskje jeg burde gå Asus, siden hovedkortet mitt også er Asus? Jeg leste også forresten noen anmendelser av Asus kortet, og mange sa det er et super kort, eneste minus var noe "OverDrive" styr. Hva er det? Lenke til kommentar
Dee_Pee Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hvis du har en asus hk så er d jo egentlig litt praktisk med 3dkort fra samme produsent (subjektivt synspunkt). Men sapphire har lenge vært en av de bedre på ati baserte kort. hvis du ønsker mest ytelse for pengene så gå for sapphire. men ha i tankene at asus bare en ca. 0.3% dårligere. D vil si at de to kortene er omtrent like bra. Når d gjelder overdrive er d en overklokke/lyddempe funksjon som p-ATI pro/xt kort har, hvis du ønsker å overklokke. Muligjøring av overdrive er en liten varmedetektor på undersiden av kjøleelementet på kortet. derfor kan du ikke ta et helt vilkårlig ati 9800 og instalere overdrive. ps: overdrive følger med i driveren, hvis ditt kort støtter d har du muligheten til å bruke det. Varmesensoren gjørt at kortet automatisk legger merke til varme vs hastighet. og stille vifteomdreiningen deretter. d er flere funksjoner under overdirve som jeg ikke årker å gå inn på nå. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Overdrive funksjonen er helt ubrukelig, så ikke tenk for mye på den. Asus har bedre kjøling enn sapphire Ytelsesmessig er de to ganske like, men jeg vet ikke hvem som er best av de to, men holder en knapp på Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå