Gojira Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal kjøpe meg en xbox og lurer på hvor denne er billigst. Med eller uten spill. De spillene som følger med i bundle er ikke så interesante for meg så det går bra. Det billigste jeg har funnet er elkjøp til 1600kr. Finnes den billigere på nett eller i andre butikker i nærheten av kr.sand., rop ut! mvh Gojira Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du skal ha ny er nok elkjop billigste med mindre dere har lefdal butikk i nærheten! Ellers kan du se etter brukte hvis du er interessert, da kan du ofte få dem billigere Har du tenkt til å modde denne eller? Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Har ikke tenkt til å modde med det første, men det kommer sikkert... skal ha ny ja. er ikke noe lefdal her men, er de billige der? Skal hjem i påsken og der er det lefdal. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kjøpte min xbox for 1699,- hos lefdal, bundlet med Halo og Dead Or Alive 3. Og det var i Desember 2002 Ellers kan du søke via hw.no's prisguide her. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Saken er jo at Lefdal har den 150% prisgarantien som sørgfer for at du alltid får den billigre der Tror ikke det blir noe billigere å kjøpe en via nett, har for det første ikke funnet neon som er billigere dessuten får u litt porto atpå Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Da blir det elkjøp tenker jeg, vet at de hadde xbox til 999,- på telebutikken før, men jeg gidder ikke vente på tilbud. Hvis det ikke finnes nettbutikker som selger billig da? vet ikke om så mange, play.com selger ganske rimelig men sparer lite/ingenting da man må betale moms og toll Gojira Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel den koster 1999 kroner på telehuset nå... og hvis du kjøper fra play.com koster den 1509kr +moms og tull Lykke til ihvertfall Selv kjøpte jeg meg en brukt for en passe pris, og er absolutt fornøyd, men det lønner ikke å slå til på de første og beste. Fant dessuten raskt ut at qxl ikke var stedet å skaffe seg en billig og FUNGERENDE xbox Lette litt etter billigere steder og fant sjokkerende ut at Spaceworld har en nettpris på 1398kroner for en xbox, vet da ikke hvor mye portoen blir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå