Gå til innhold

Hvordan overklokke ram?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke dette akurat var noen gode svar. Det er vel 4 løatecy siffer, disse finner du under "advanced chipset features" i BIOS. De skal være så lave som mulig, men du må ikke gå for fort fram. Det er det første sifferet som har størst innflytelse på prestasjonene.

Lenke til kommentar
Synes ikke dette akurat var noen gode svar. Det er vel 4 løatecy siffer, disse finner du under "advanced chipset features" i BIOS. De skal være så lave som mulig, men du må ikke gå for fort fram. Det er det første sifferet som har størst innflytelse på prestasjonene.

Så mitt svar var ikke et svar på hvordan man kan klokke RAM?

:roll:

Lenke til kommentar

Så mitt svar var ikke et svar på hvordan man kan klokke RAM?

:roll:

Jo det var det, men det står jo ikke noe om hvor du finner det eller noen ting. Det kan jo være ganske vanskelig å finne fram til Diverse i BIOS da.

Jeg er ingen overklokkingsekspert, og hadde jeg visst litt mindre en jeg gjør så hadde jeg ikke skjønt noe av det du sier der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...