Joachim_F Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Codemasters har akkurat gitt ut en demo av Colin McRae Rally 04, slik at vi kan teste hvordan dette kritikerroste blir på PC. Les artikkelen her Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som tilfeldigvis har funnet en fin URL? laster ned i 20kbps med BitTorrent, og det er den raskeste jeg har funnet hitill. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tøft spill og grafikken er finfin Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 laster det ned no. og skal til og lese sniktitten. gleder meg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Endelig! Dette har jeg ventet lenge på. Digget spillet på X-Box'en! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Spillet blir veldig bra. Men jeg hadde ikke den fartfølelsen når jeg kjørte. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det kan gå virkelig dårlig med bilen under et løp. Bilder Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jo,fikk mail fra Codemasters .. men kommer jo ikke inn på sidene deres(servere er sikker fulle) noe som vet andre sider hvor man kan laste ned ! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Gamershell har gode servere...... Noen som opplevde forferdelig lagging i noen sekunder i løpet av et løp? Noen ganger begynte spille å lagge noe grusomt, men etter 5s så var alt normalt igjen. Ellers så har grafikk-motoren fått seg en oppussing og lyd-effektene er gode. Ser fram til MP delen. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Spillet blir veldig bra. Men jeg hadde ikke den fartfølelsen når jeg kjørte. Vel, spørs på kameravinkel, men er enig i at det ikke var så mye fartsfølelse som i cmr3. Håper det blir bedre til final Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det kan gå virkelig dårlig med bilen under et løp. Bilder Hvor er det du har vært? Kartleseren din, er han på institusjon for de med litt tynnslitte nerver? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) otrolig bra grafikk i spillet.. ser ut som bilene er bedre oppbygd enn Gran Turismo 3.. dette må vel sikker være dx 9 spill av klasse.. tror jeg likte alt her:bedre grafikk,bedre styring.finere baner(ikke så mye svinger som cmr 3)sitter igjen med en fin følese av et bra bilspill.. og skadene på bilene er jo nesten et eget kapitel.først hvit røk og så kommer svart røk hvis man skader bilen mere,og til slutt motorstop +alle skadene på bilen. virket ikke som spillet krevde mere hardware enn cmr 3.lå jo på 1152x864 i oppløsing og max detalj.da hadde jeg 80-100 fps dette må jeg kjøpe.. takk for link TCi Endret 25. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Testet demoen. Grafikken imponerte meg. Men jeg synes det var bedre handling på X-Box. Kan selvfølgelig ha noe å si med kontrollen. Litt uvant å kjøre CMR med ratt... Men jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium. Jeg har seriøse problemer med Codemasters spill. Toca Racedriver er akkurar på samme måte. Tror dette er et fenomen som oppstod etter at jeg oppgraderte PC`n. Har bare opplevd problemet i spill fra Codemasters. Hmmm.... Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) Lenke til kommentar
Akky Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 forhåpentligvis blir det like bra kontroll av bilen som ved colin 2.0, det er det beste rattspillet hittil etter min smak. Skal laste ned demoen nå Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium. Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) Du mener at lyden går for fort, og skaper en svært lys tone? Jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg brukte SoundSTORM-lydkortet på nForce2 (MSI K7N2-L). Lyden ble utolkbar i bl.a. Battlefield 1942 og Mafia. Det rettet seg ikke opp før jeg oppgraderte til Audigy 2. Jeg vet egentlig ikke hva som var årsaken til dette. Hadde litt trøbbel med driverne, og installeringen av disse. Kan ha hatt noe med det å gjøre. PS: Gleder meg vannvittig mye til å prøve Colin McRae Rally 04! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium. Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) Du mener at lyden går for fort, og skaper en svært lys tone? Jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg brukte SoundSTORM-lydkortet på nForce2 (MSI K7N2-L). Lyden ble utolkbar i bl.a. Battlefield 1942 og Mafia. Det rettet seg ikke opp før jeg oppgraderte til Audigy 2. Jeg vet egentlig ikke hva som var årsaken til dette. Hadde litt trøbbel med driverne, og installeringen av disse. Kan ha hatt noe med det å gjøre. PS: Gleder meg vannvittig mye til å prøve Colin McRae Rally 04! Jeg hadde også samme problem i TOCA Racedriver og et par andre spill, det ble ikke bedre før jeg fikk meg et SB Live kort (som jeg kjøpte brukt på TG i fjor for 100,-), da ble alt bedre, så mye tyder på at de integrerte lydkortene ikke er helts stabile i alle spill. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jo..sant nok fikk litt lydproblemer jeg også,men brukte det inntrigrete lydkortet(SoundSTORM)til abit nf-s.. men kan hende de retter disse feilene på fullversjonen. + var jo at oppsettet,oppløsingen og kontrolleren ble save"et ikke alle demoer har dette.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Takk for infoen. Trodde det bare var jeg som hadde det problemet. Jeg har akkurat slik støy som dere beskriver. I Toca Racedriver er det like ille. Kanskje jeg skulle sette inn ekstra lydkort istedet for det som sitter på hovedkortet. la inn nye drivere til N-force brikkesettet i går, men det hjalp ikke i det hele tatt. Endret 26. februar 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Grafikken er suveren, men styringen er treg. Jeg synes det er liten respons til å begynne med, for så å styre alt for mye. Fartsfølelsen i standard kameravinkel er lav, men mye bedre ved andre kameravinkler. Helt grei demo, ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg