Bøgge Bakken Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har kjøpt meg nye lysdioder og lurte om noen hveit hvor stor spenning det er på lysdiodene på 3Com kortet. På mitt 3Com kort er lysdiodene vanlige lysdioder (Ikke SMD) og tenkte og trekke ledninger fra kortet og sette de nye lysa i fronten av kassa. Lenke til kommentar
daho Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 finn fram multimeter og mål da, kunne målt for deg, men stefaren min bruker den på jobben og han er ikke hjemme Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 19:05, daho skrev:finn fram multimeter og mål da, kunne målt for deg, men stefaren min bruker den på jobben og han er ikke hjemme Jeg har ikke multimeter hjemme for tiden så da hadde jeg målt. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Sannsynligvis ca 2 volt (1.7-2.1 skulle jeg tro er standard for LEDs), det skulle ikke være noe problem å koble til andre LEDs uansett, de vil bare få litt for mye/lite strøm (muligens problem med leds over 3v). Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 10:51, GalFisk skrev:Sannsynligvis ca 2 volt (1.7-2.1 skulle jeg tro er standard for LEDs), det skulle ikke være noe problem å koble til andre LEDs uansett, de vil bare få litt for mye/lite strøm (muligens problem med leds over 3v). Alle LEDsa er på 2.0 V. Jeg testa den gul-orange og den lyse noe vannvittig. Lyse helt opp til taket. Jeg har lodda på mostander så jeg skal kjøre dem på 5V. Er jo bare og sette på mindre mostander vis det ikke lyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå