andesam Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg og en annen fyr sitter her med hver vår data og vil spille battlefield sammen ( i LAN). Men dataen finner ikke hverandre i Battlefield, men nettverket funker helt fint i windows og i andre spill. Begge har bf 1.6 patch installert. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har dere samme update? Off topic: Nice avatar Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 hvis update er det samme som patch så har vi det. Begge har installert bf 1.6... Merka også noe rare greier i c&c generals da vi skulle spille sammen. Hvis jeg lagde et spill så kunne ikke han andre se det, men hvis han lagde et så kunne jeg se det. Men jeg kunne ikke komme inn, Connection time out kom det opp etter noen sekunder.. Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hva slag ip'r kjører dere?? veldig viktig å samme sub nett.. sett fast ip på begge maskinene de ip adressene win gir dere vil bare lage krøl.. pråv 192.168.1.2 og 192.168.1.3 og subnett 255.255.255.0 ..vil nok hjelpe Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Har ei chello plus linje, så vi får ip er fra deres DHCP server. Men jeg har spilt battlefield før (hos noen som også har chello linje faktisk), og der var det ikke noe problem med ip adressene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå