JonnyHZ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Vurderer å kjøpe en ekstern disk eller to.Da det er litt å velge i blir man litt betenkt.Etter å ha lest flere tester kommer jeg til at de fleste diskene er noenlunde like. Noen erfaringer der ute?Tenker spesielt på Western Digital,Maxtor og LaCie ekstern harddisk. Erfaringer fra andre typer er selvsagt også velkommen. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har kun testet den jeg selv har. E-magic kabinett til en 3.5" disk. Sett inn den størrelsen du vil selv. Og bytt enkelt disk.... 5-600 for kabinettet, og en disk finner du på tilbud rundt om. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er veldig fornøyd med min eksterne LaCie disk. Ingen problemer med å anbefale det merket. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har prøvd en del disker, sitter i dag med en One Technologies higfly disk og en WD disk. OneTech disken er veldig bråkete, så den vil jeg ikke annbefale, men wd disken hører du ikke i det heletatt. Absolutt å annbefale. Lenke til kommentar
gundik Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) E-magic kabinett ser vel ut til å være den rimeligste løsningen...og fleksibelt. Endret 24. februar 2004 av gundik Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Takker for innspillene.Bestilte et e-magic disk-kabinett og en 250GB harddisk og prøver lykken. Fant et annet eks.disk som ikke har kommet på markedet ennå (ikke det jeg kunne finne,men si gjerne ifra hvis noen der ute ser den) Sjekk denne: http://www.westerndigital.com/en/products/....asp?DriveID=75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå