joffar Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei, Trenger litt feedback på den nye siden min. Gi me ris - ros om designet etc... På forhånd takk... Her er linken: Hjemmesiden ivar Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Personlig mener jeg at denne siden hører hjemme her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=192957 Nesten ingen farger passer sammen Glorete Horribelt layout Ekkel meny-mouseover i Iexplore Beklager, men sånn er det. Ihvertfall etter min mening. Endret 24. februar 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Irriterer meg med "din IP er:", siden det er totalt unødvendig. Vil jeg vite IP'en min, kan jeg finne det ut andre steder (ipadresse.no). Hva klokken var akkurat i det øyeblikket siden ble lastet, er også helt urelevant. En header hadde vært fint... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Beklager, men sånn er det. Ihvertfall etter min mening. Sorry, men jeg vil anbefale deg å begynne helt på ny, gjerne samle litt inspirasjon først og glemme alt du har gjort med denne. Lykke til! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) hm...enig med det de andre har sagt her, synes du skal begynne på nytt. Hardt å høre, men truth hurts Men når det gjelder videre utvikling synes jeg du skal se litt på hvordan andres sider ser ut, gjerne bli inspirert, og prøv ut grafikk elementer, samt farger du synes passer sammen. Og ikke minst, øv, øv, og atter øv! Veien er lang, men alle kan klare det med litt tid, godvilje, og trening Dagens moralpreik EDIT: genial samling av linker til inpirerende websider, laget av vår likeså geniale PoleCat: http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm Endret 24. februar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Sorry, men her må det til en start-over. - skrekkinngytende layout - puke-farger - vanvittig fontvalg - norsk/engelsk Råder deg til å få deg litt inspirasjon. Det ser litt for mye ut som "jeg-vil-bare-lage-en-side-uten-å-planlegge-design-eller-innhold"-side. Overskriften "Web Hjemmet for Hagen familien." vitner jo om det. Start-over. That's just the way it is! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) +Fleksibel størrelse på layout +Ser ut som om du har lagt litt arbeid i kodinga -(Stygge) farger -Hva skal header symbolisere? -Font Take a look @ Teh Inspiration site før du begynner på nytt Endret 24. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ser du fulgte mitt råd om å poste her ja (ikke VGD..) Stemmer med på hva de andre har sagt ja.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Beklager, men den var mildt sagt ille. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 nei dette går desverre ikke. anbefaler at du setter deg mer inn i webdesign også kan du heller lage en side da! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Uff, stakkaren blir jo slaktet Lenke til kommentar
joffar Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ser du fulgte mitt råd om å poste her ja (ikke VGD..) Stemmer med på hva de andre har sagt ja.. Yep... Konstruktiv krittik kan bare gjøre siden bedre.... Kan jo si det at jeg fikk en del kritikk her da.. Etter å ha lest kritikken har jeg jo fått litt og gjøre.... og det virker som den ikke kan bli stort værre en den er nå..... ehhhh Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Fra nå av går det bare oppover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå