Gå til innhold

Kommer du deg ut av rommet? Del II

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?

sitter helt fast jeg

du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig ;)

Lenke til kommentar

Hjelp, nå loøper "musa" løpsk inne i flisene, hva skal jeg gjøre nå???

edot, fant d ut nå, men står fast igjen ;)

edit: fyrte opp peisen og har tatt en bit av sikringskapet

edit: (igjen) fikk kutta opp den biten og satt de på plass, dermed sitter jeg fast)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

sitter helt fast jeg

du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig ;)

har bare funnet a piece of wood )som brenner i peisen

+ en triangular object --> i 4 deler men døra er fortsatt låst etter de er puttet in

Endret av dub
Lenke til kommentar
ok, har nå prøvd ALLE mulighetene for hvordan de fire bitene av den trekanten skal inn, og ikke en av dem funker...

hvordan åpner jeg den stygge døren???????

Begynn med den store trekanten.. husker jeg rett passer den til venstre.. den lille passer nederst, og de to siste passer ilag i firkanten som er igjen..

hvis du er der jeg tror du er that is..

Lenke til kommentar

sitter helt fast jeg

stokke om! jeg har bare en ved kubbe og en trianguler ting, hvor finner du mer deler?! :scared:

Lenke til kommentar

sitter helt fast jeg

stokke om! jeg har bare en ved kubbe og en trianguler ting, hvor finner du mer deler?! :scared:

bruk laseren til å dele opp triangelen

Lenke til kommentar

sitter helt fast jeg

bruk laseren til å dele opp triangelen

Den har for lite strøm. skal jeg tenne opp i peisen? Hvordan?

Jeg var på level 10-13 en gang, men jeg har glemt nesten alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...