*Magnus* Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) fant det ut,.. men nå står jeg fast me den rare koden i lvl 5 å ja..nå fårstår jeg systemet Endret 13. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da? sitter helt fast jeg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?sitter helt fast jeg du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hjernen min har ikke godt av det der... Har sittet en evighet med Monkey Island 3 i dag. mye samme opplegget. %¤#&¤#&%¤ kommer ikke videre der heller Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 kommer ikke videre enn lvl 4 jeg da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 kommer ikke videre fra lvl 3 tror jeg, rommet med musa og musefella. Jeg har lagt flisene under trappa, men finner ikke kombinasjonen, og må man ha noe til å åpne mudefella med? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I rommet med trappa og flisene skal du legge flisene slik at sporet på flisene passer med sporet imellom flisene (det er ein liten mørk strek der) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hjelp, nå loøper "musa" løpsk inne i flisene, hva skal jeg gjøre nå??? edot, fant d ut nå, men står fast igjen edit: fyrte opp peisen og har tatt en bit av sikringskapet edit: (igjen) fikk kutta opp den biten og satt de på plass, dermed sitter jeg fast) Endret 16. mars 2004 av chokke Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sjå min posten min over, du skal få musa til å gå frå eine sida til den andre ved å følge spora. Hint: Det hjelper og sjå på korleis musa beveger seg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm, clone som er løs... er vel ikke jeg som er denne clonen? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?sitter helt fast jeg du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig har bare funnet a piece of wood )som brenner i peisen + en triangular object --> i 4 deler men døra er fortsatt låst etter de er puttet in Endret 16. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 stokk de om.. de må alle 4 inn i en bestemmt rekkefølge Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Wohoo.. finally done yay Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Argh! Sitter fast ved den lasermaskinen og peisen. Har fikset security panel, fårr dyr i peusen osv, men hva nå? :| EDIT: Ah, der kom den Endret 17. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ok, har nå prøvd ALLE mulighetene for hvordan de fire bitene av den trekanten skal inn, og ikke en av dem funker... hvordan åpner jeg den stygge døren??????? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ok, har nå prøvd ALLE mulighetene for hvordan de fire bitene av den trekanten skal inn, og ikke en av dem funker... hvordan åpner jeg den stygge døren??????? Begynn med den store trekanten.. husker jeg rett passer den til venstre.. den lille passer nederst, og de to siste passer ilag i firkanten som er igjen.. hvis du er der jeg tror du er that is.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?sitter helt fast jeg du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig stokke om! jeg har bare en ved kubbe og en trianguler ting, hvor finner du mer deler?! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?sitter helt fast jeg du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig stokke om! jeg har bare en ved kubbe og en trianguler ting, hvor finner du mer deler?! bruk laseren til å dele opp triangelen Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hva gjorde du for å komme deg ut av rommet på lvl 4 da?sitter helt fast jeg du må rett å slett stokke om delene som skal i security boxen.. høres rart ut men.. som eks.. den miderste delen skal først in osv.. må i rigktig rekkefølge.. hvis jeg husker riktig stokke om! jeg har bare en ved kubbe og en trianguler ting, hvor finner du mer deler?! bruk laseren til å dele opp triangelen Den har for lite strøm. skal jeg tenne opp i peisen? Hvordan? Jeg var på level 10-13 en gang, men jeg har glemt nesten alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå