Oovz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hehe, er det den etter motorsykkelen? Usunne saker, dette her.... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 OMG! Det var bare sjakk som manglet her! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Fatter ikke...Får ikke åpna lvl7, står bare og loader. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (ferdig) Flax at jeg ikke skal tidlig opp i morgen, dette var jo nesten som å bestille TG-billett! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 JEEEE!!! jeg klarte det... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sliter med fargekodene på tele-transporteren, noen som vet ??? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Sjekk plakaten i rommet med brevet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 lVl 12 - hvodan komme igjennom den veggen med alle knappene. Skal alle bli grønne ? er jo helt umulig... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 lVl 12 - hvodan komme igjennom den veggen med alle knappene. Skal alle bli grønne ? er jo helt umulig... Alle unntatt 4 skal bli grønne. Og nei, det er ikke umulig. Faktisk er det ikke vanskelig i det hele tatt, det bare ser sånn ut. Se rundt side 6 i denne tråden, der postet darkness| et bilde som gir deg en komplett løsning Lenke til kommentar
Lone Eagle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Åååå godt å se at det er flere enn meg som syntes dette spillet var vanskelig MEN heldigvis har jeg fullført det 2 ganger Nå er det runde 3.... Stå på,dette klarer dere!! Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengere tid!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Dritt.. har musa i diskett holderen å de 3 skivene.. ka faan ska æ gjør no ???? Endret 25. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Det står på noen av de første sidene i tråden. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 ja. at æ ska lægg musa på den.. men får d itj t. har prøvd allt.. ingeting går..arrgh Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Flytt flisene slik at det blir en "vei" fra det ene hullet til det andre. Se på de mørke stripene på skillet mellom flisene, mønstrene på flisene skal treffe de. Endret 25. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
jøran Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ARGH ! Sitter fast på den derre smiley-kode saken ! Noen med komplett løsning på den ? Har kommet til de røde brikkene. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Æh Fant den ******* mynten Endret 8. mars 2004 av Term Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Flytt flisene slik at det blir en "vei" fra det ene hullet til det andre.Se på de mørke stripene på skillet mellom flisene, mønstrene på flisene skal treffe de. Fårstår ikkeno får det bare ikke til argh EDIT: jeg vet at jeg snall rotere de for å få fanget rotta..men hva jeg skal gjøre etter det..? har plukket ned de 3 brikkene fra veggen EDIT2: AHH fant det ut. skulle trykke på trappa EDIT3: etter jeg har sutte inn de skivene under trappa ser det ingenting EDIT4: ahh lol nå forstår jeg systemet Endret 8. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
adyton Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Forbanna drittspill... Haaaat haaaaat... *roe nervene med litt golf på Viasat Sport* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 arrgh lvl noe rar.. har tent på peisen. kutta opp en bil i mange bita, satt de sammen i sikkerhets boksen.. ja? ka mer ? står fast arrgh.. å det rare bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå